Regulamin Serwisu internetowego miaconsultgroup.pl
§1 Postanowienia wstępne
-
Serwis internetowy miaconsultgroup.pl, dostępny pod adresem internetowym https://miaconsultgroup.pl, prowadzony jest przez
MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-963, przy ul. Zygmunta Vogla 28/02 wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000854891, o kapitale zakładowym 10 000 zł, NIP 1133018235, REGON 38680510 - Niniejszy regulamin skierowany jest do Klientów i określa zasady i tryb zawierania z Klientem Umowy świadczenia usługi na odległość za pośrednictwem Serwisu.
- Regulamin określa warunki i zasady płatności za usługę – konsultacja księgowego online przez stronę internetową https://miaconsultgroup.pl/consultation/
- Usługa „Konsultacja księgowego online” prowadzona jest w języku rosyjskim, dla klientów rosyjskojęzycznych.
§2 Definicje
- Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Serwisu.
- Wykonawca – MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, 02-963, przy ul. Zygmunta Vogla 28/02 wpisanej do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000854891, o kapitale zakładowym 10 000 zł, NIP 1133018235, REGON 38680510
- Serwis – serwis internetowy prowadzony przez Wykonawcę pod adresem
internetowym https://miaconsultgroup.pl - Umowa – Umowa o świadczenie usług, zwaną dalej „Umowa” zawarta z Klientem w ramach zorganizowanego systemu zawierania umów na odległość (w ramach Serwisu), bez jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia umowy włącznie.
- Regulamin – niniejszy regulamin Serwisu.
- Usługa – Usługa „Konsultacja księgowego online”, która prezentowana w Serwisie Internetowym.
- Formularz zamówienia usługi – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez wprowadzenie danych i określenie warunków Umowy, w tym sposobu komunikacji i płatności.
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy, określające w szczególności rodzaj Usługa.
§3 Kontakt z Serwisem
- Adres Wykonawcy: ul. Zygmunta Vogla 28/02, 02-963, Polska, Warszawa
- Adres e-mail Wykonawcy: biuro@mcgroup.pl
- Numer telefonu Wykonawcy: +48 512 713 500
- Numer rachunku bankowego Wykonawcy:
IBAN: 26 1090 0088 0000 0001 4674 7649
SWIFT: WBKPPLPP
Bank: Santander Bank Polska S.A. - Klient może porozumiewać się ze Wykonawcą za pomocą adresów i numerów
telefonów podanych w niniejszym paragrafie. - Klient może porozumieć się telefonicznie ze Wykonawcą w godzinach od 9:00 do 17:00
§4 Wymagania techniczne
Do korzystania Serwisem, w tym przeglądania asortymentu Serwisu oraz składania zamówień na usługi, niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową typu komputer, laptop, tablet, smartfon
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail)
- włączona obsługa plików cookies
§5 Informacje ogólne
- Wykonawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu internetowego z infrastrukturą techniczną Klienta.
- Przeglądanie asortymentu Serwisu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w Serwisie możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Płatności za usługę są dokonywane za pomocą serwisu PayU, zwaną dalej „PayU” na rzecz Użytkowników jest PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444.
- Każda osoba dokonująca płatności za faktury (zwana dalej Klientem, Kupującym, Użytkownikiem) na stronie www.miaconsultgroup.pl na rzecz MIA CONSULT GROUP Sp. z o.o. jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nich zasad.
- W momencie opłacania faktury, Klient potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym regulaminem i potwierdza, że akceptuje go w obowiązującej formie.
- Wykonawca oświadcza, iż posiada wszelkie umiejętności i personel niezbędne do prawidłowego świadczenia usługi konsultacji księgowego, a usługi będą świadczone na poziomie profesjonalnym.
- Wykonającym oświadcza, iż wszelkie dane i informacje zgromadzone w związku ze świadczeniem Usług będą przechowywane w sposób zapewniający ich bezpieczeństwo, w szczególności będą zabezpieczone przed uszkodzeniem, utratą i dostępem osób trzecich.
§6 Zasady składania Zamówienia
W celu złożenia Zamówienia należy:
Przejdź do adresu internetowego: https://miaconsultgroup.pl/consultation/
-
- Wybierz 1 z 3 specjalistów;
- Wybierz 1 metodę komunikacji spośród przedstawionych w formularzu zamówienia:
Telegram, WhatsApp, Zoom, Apple FaceTime, komunikacja komórkowa; - Wybierz 1 temat konsultacji księgowego spośród przedstawionych w formularzu zamówienia;
- Napisz swoje pytanie;
- Wpisz swoje dane: Imię, Nazwisko, e-mail, telefon;
- Wybierz metodę komunikacji: Połączenie audio lub połączenie wideo;
- Potwierdź swoją zgodę z regulaminem, zaznaczając pole wyboru;
- Kliknąć przycisk „Przejdź do płatności”;
- Następnie zostaniesz przeniesiony na stronę PayU;
- Następnie zostaniesz przeniesiony na stronę PayU, aby wybrać metodę płatności i dokonać płatności zgodnie z regulaminem PayU;
- Po udanej płatności otrzymasz powiadomienie e-mail o udanym zamówieniu usługi;
§7 Wykonanie Umowy
- Zawarcie Umowy między Klientem a Wykonawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Serwisie internetowym zgodnie z § 6 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Wykonawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji usług.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Wykonawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
- Po otrzymaniu maila pracownik Wykonującego w ciągu 10 minut skontaktuje się z Państwem w celu wykonania usługi.
- Usługa jest świadczona po skontaktowaniu pracownika Wykonawcy z Klientem i po odpowiedzi na pytania na temat wybrany w Formularzu zamówienia Usługi.
- Maksymalny czas konsultacji 1 godzina.
§8 Prawo odstąpienia od umowy
- Klient może w terminie 14 dni odstąpić od Umowy bez podania przyczyny bądź odniesienie się do ustawy z dnia 30 maja 2014 r.o prawach Klienta, art. 27
- Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od otrzymania klientem maila o udanej płatności.
- Klient może odstąpić od Umowy, składając Wykonawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Klienta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- Oświadczenie może być wysłane za pomocą tradycyjnej poczty, drogą elektroniczną poprzez przesłanie oświadczenia na adres e-mail Wykonawcy lub przez złożenie oświadczenia na stronie internetowej Wykonawcy – dane kontaktowe Wykonawcy zostały określone w § 3.
§9 Polityka reklamacji
Wykonawca stosuje procedurę reklamacji dotyczącą sytuacji, w których Usługa nie spełniły oczekiwań Klientów.
- Reklamacja musi zostać złożona najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od daty wystąpienia reklamowanego zdarzenia.
- Zasadność złożonej reklamacji zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty doręczenia karty zgłoszenia reklamacji. Decyzja o zasadności reklamacji oraz proponowanej formie rekompensaty zostanie przekazana zgłaszającemu reklamację w formie pisemnej.
- Rekompensata będzie realizowana poprzez:
a) dodatkowe spotkanie doradcze, którego celem będzie usunięcie problemu stanowiącego podstawę reklamacji lub w przypadku niemożności jego usunięcia;
b) rekompensatę finansową nie przekraczającą 30% wartości usługi; - Karta zgłoszenia reklamacji do usługi stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego dokumentu.
§10 Dane osobowe w Serwisie internetowym
- Administratorem danych osobowych Klientów zbieranych za pośrednictwem Serwisu internetowego jest Wykonawca.
- Dane osobowe Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Serwisu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy, a jeżeli Klient wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Klientów Serwisu internetowego mogą być:
a) W przypadku Klienta, który korzysta w Serwisie internetowym ze sposobu płatności
elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Serwisie internetowym. - Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
- Polityka prywatności oraz Polityka cookies opisane są na stronach https://miaconsultgroup.pl/polityka-prywatnosci/ i https://miaconsultgroup.pl/polityka-cookies/
§11 Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Serwis internetowy zawierane są w języku polskim.
- Wykonawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Wykonawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach Klienta, ustawy o ochronie danych osobowych.