Chmura dla dokumentów CloudMCG

Wymiana dokumentów z księgowym

Oferujemy nie tylko wysokiej jakości usługi księgowe, ale także wygodny sposób na optymalizację procesu pracy. Dzięki naszej usłudze możesz błyskawicznie przekazać niezbędne dokumenty naszym specjalistom, gdziekolwiek jesteś i z dowolnego urządzenia.

Usługa wymiany dokumentów w chmurze jest głęboko zintegrowana z naszym systemem CRM, co oznacza, że Twoje dokumenty zostaną przetworzone natychmiast przez odpowiedniego specjalistę i bez zbędnych powiadomień.

Rejestracja i dostęp

Aby uzyskać dostęp do naszej chmury należy się zarejestrować i zalogować do naszego systemu MIA CRM.

Po autoryzacji połącz swoją firmę z działem księgowości w sekcji „Moja Firma”, a następnie w sekcji „Moja Chmura” złóż prośbę o połączenie udostępniania plików w chmurze.

Po rozpatrzeniu zgłoszenia otrzymasz e-mail z danymi do połączenia z chmurą.

Po otrzymaniu wiadomości e-mail z informacjami o połączeniu przejdź do instalacji.

Wybierz swój system operacyjny:

Instalacja dla systemu WINDOWS

Pobierz bezpłatną aplikację Synology Drive Client

Instalacja

1. Uruchom pobrany plik.

2. Wybierz język angielski i kliknij „OK”.

3. W oknie, które zostanie otwarte, kliknij „Dalej”.

4. W kolejnym oknie kliknij „Akceptuję”.

Po zakończeniu instalacji zaznacz pole wyboru „Uruchom klienta Synology Drive” i kliknij „Zakończ”.

Połaczenie

1. W otwartym oknie należy wypełnić następujące pola:

Nazwa domeny (Synology NAS): Dostaniesz w mailu

Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu

Hasło: Dostaniesz w mailu

i kliknij "Dalej”.

2. W kolejnym oknie dialogowym kliknij lewy element „Zadanie synchronizacji”.

3. W kolejnym oknie w pozycji „Folder do synchronizacji z urządzenia NAS” kliknij „Zmień”.

4. W oknie, które zostanie otwarte, kliknij strzałkę po lewej stronie „Folder grupowy”, wybierz folder z nazwą Twojej firmy i kliknij „OK”.

5. Należy odznaczyć opcję „Włącz synchronizację na żądanie”.

6. W kolejnym oknie informacyjnym kliknij kilka razy „Dalej” lub zamknij to okno.

Ustawienia

1. W aplikacji Synology Drive Client musisz wybrać opcję „Ustawienia ogólne” w menu po lewej stronie i umieść opcję obok „Lokalnie usunięte pliki będą usuwane z serwera NAS”

Uwaga! To bardzo ważny punkt dla działania naszego serwisu.

2. Kliknij „Zastosuj” i zamknij aplikację.

Na pulpicie zobaczysz skrót, dzięki któremu możesz przejść do folderu przechowywania w chmurze.

Dla Twojej wygody możesz znaleźć folder przechowywania w chmurze.

(Domyślnie jest to: Disk (С:) — Użytkownicy (Users) — Nazwa użytkownika)

i przeciągnij go do „Obszaru nawigacji” po lewej stronie, aby móc wejść do folderu Chmury z dowolnej sekcji.

Instalacja dla systemu Mac

Pobierz bezpłatną aplikację Synology Drive Client

Instalacja

1. Kliknij ikonę pobranej aplikacji;

2. W otwartym oknie rozpocznij instalację;

3. Przed instalacją program poprosi o pozwolenie na korzystanie z dysku iСloud - kliknij Pozwól;

4. Następnie klikamy „Dalej”, „Dalej”, „Dalej”;

5. W wyskakującym okienku kliknij „Akceptuję”;

6. Następnie kliknij „Instaluj” i po zakończeniu instalacji „Zamknij”.

Połaczenie

1. W otwartym oknie należy wypełnić następujące pola:

Nazwa domeny: (Synology NAS): Dostaniesz w mailu

Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu

Hasło: Dostaniesz w mailu

i kliknij "Dalej”.

2. W następnym oknie kliknij „Zadanie synchronizacji” i kliknij „Dalej”.

3. W następnym oknie kliknij „Zmień” w pozycji „Folder do synchronizacji z serwera NAS”.

4. W otwartym oknie kliknij strzałkę po lewej stronie „Folder zespołu”, wybierz folder z nazwą Twojej firmy i kliknij „OK”.

UWAGA!
„Checkbox - Włącz synchronizację na żądanie” - pozostaw niezaznaczonym.

Dalej naciśnij „Zrobione”.

5. W następnym oknie informacyjnym kliknij kilka razy „Dalej” lub zamknij to okno.

Ustawienia

1. W aplikacji Synology Drive Client musisz wybrać opcję „Ustawienia ogólne” w menu po lewej stronie i umieść opcję obok „Lokalnie usunięte pliki będą usuwane z serwera NAS”

Uwaga! To bardzo ważny punkt dla działania naszego serwisu.

2. Kliknij „Zastosuj” i zamknij aplikację.

Twój folder przechowywania w chmurze i wymiany dokumentów pojawi się w folderze użytkownika, dla Twojej wygody możesz przeciągnąć go do lewego panelu Findera do ulubionych, w ten sposób możesz wejść do folderu przechowywania w chmurze z dowolnej sekcji Findera

Dostęp z systemu MIA CRM

Po otrzymaniu wiadomości e-mail zawierającej dane dostępowe do chmury, będziesz miał dostęp do funkcjonalności wymiany w chmurze bezpośrednio z naszego systemu MIA CRM.

Aby przejść do przechowywania w chmurze, wybierz sekcję „My Chmura” w lewym menu systemu.

Połaczenie

W nowym oknie, które zostanie otwarte, musisz się zalogować:

Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu

Hasło: Dostaniesz w mailu

Po zalogowaniu do serwisu wybierz folder znajdujący się pod nazwą Twojej firmy.

Po dodaniu plików będą one od razu widoczne dla odpowiedniego specjalisty naszej firmy.

Aplikacje mobilne

Z naszej usługi można korzystać na urządzeniach mobilnych z systemami operacyjnymi iOS, iPad OS i Android.

Konfiguracja iOS

1. Pobierz i zainstaluj aplikację mobilną Synology Drive.

2. Uruchom aplikację i kliknij „Zaloguj się”.

3. W kolejnym oknie, które zostanie otwarte, musisz podać adres:

Adres lub identyfikator QuickConnect: Dostaniesz w mailu

HTTPS – pozostaw tę opcję włączoną.

4. W kolejnym oknie wpisz swój login i hasło:

Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu

Hasło: Dostaniesz w mailu

Konfiguracja Android

1. Pobierz i zainstaluj aplikację mobilną Synology Drive.

2. Uruchom aplikację i kliknij „Zaloguj się”.

3. W kolejnym oknie, które zostanie otwarte, musisz podać adres:

Adres lub identyfikator QuickConnect: Dostaniesz w mailu

HTTPS – pozostaw tę opcję włączoną.

4. W kolejnym oknie wpisz swój login i hasło:

Nazwa użytkownika: Dostaniesz w mailu

Hasło: Dostaniesz w mailu

Czy masz jakiekolwiek pytania?

Zadaj nam pytania, z przyjemnością odpowiemy.

Zostań naszym klientem.

Postaramy się pomóc Ci skupić się na rozwoju twojego biznesu, a nasz zespół zajmie się aspektami księgowymi, kadrowymi i podatkowymi.